Ligesom dig er din landingpage vigtig!
Og når den ikke konverterer … er det virkelig et problem for opbygningen af din e-mailliste.
Heldigvis er der et par mindre justeringer, som du kan foretage på din eksisterende landingpage, der får den til at konvertere som vanvittig, før du ved af det!
Nogle af mine landingpages konverterer med over 40 procent, derfor ved jeg nøjagtigt, hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer, og i dag deler jeg mine hemmeligheder med dig!
Der er tre funktioner, du skal være opmærksom på: din Call to action, din branding og dit indhold. Få disse ting til at fungere for dig, og du, min ven, vil se at dine landingpages vil konverterer meget bedre.
Sådan får du nemt din landingsside til at konvertere..
- Lad os tale landingpages! Mere specifikt, hvad du skal gøre, når din landingpage ikke konverterer.
- For det første skal du kun have en tydelig Call to action eller CTA. At have mere end en CTA kan resultere i 266% færre nye e-mailliste læsere end en side med kun en.
- Brandingen af din landingpage skal være konsistent og tilpasset dit brand. Hold det simpelt, og tydeligt!
- Angiv klart din freebies værdi og fordelene ved den, du tilbyder. Din tekst skal formidle, at denne freebie vil bringe dem tættere på den transformation, de ønsker.
- Bonus tip: Hold din side super kort, din Call to action over folden, og vær ikke bange for at være kreativ og at teste forskellige landingpages.